Warunkiem wygenerowania ewidencji przychodów jest zaksięgowanie dokumentów sprzedaży oraz zakupu.
W tym celu należy wejść w Księgowość > Księgowanie dokumentów > Księguj przychody.
W dalszym kroku należy zweryfikować poprawność danych do zaksięgowania i zaksięgować dokumenty.

Istnieje kilka wariantów księgowania dokumentów:

  1. Pojedynczo > klikając klawisz Księguj znajdujący się przy każdym z dokumentów z prawej strony.
  2. Zbiorczo > klikając klawisz „Księguj wszystkie przychody”  bądź zaznaczając wybrane z listy dokumenty (okienko z lewej strony dokumentu) > Opcje dla zaznaczonych > Księguj zaznaczone.

Następnie, można pobrać plik PDF Ewidencji przychodów po wejściu w Księgowość > Ewidencje > Ewidencja przychodów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *