Dla użytkowników systemu, którzy rozliczają swoje transakcje z kontrahentami poprzez operatorów płatności online tj. np. PayU, DotPay, dodaliśmy możliwość zapisania w systemie szczegółowych danych takiej formy zapłaty, która później będzie prezentowana na wydruku faktury.
W tym celu należy wejść w Dane i ustawienia > Rachunki bankowe.
Następnie należy kliknąć Dodaj rachunek bankowy , zaznaczyć 'Płatności online’, uzupełnić wymagane dane a na koniec je zapisać.
![](http://pomoc.szybkafaktura.pl/wp-content/uploads/2020/12/1_-2-1024x407.png)
Zapisany sposób płatności online można edytować, usunąć lub ustawić jako domyślny.
Jeśli chcemy na wystawianej fakturze użyć tej formy zapłaty należy jako sposób płatności wskazać „przelew na rachunek bankowy”.
W przypadku gdy sposób płatności online jest ustawiony jako domyślny wariant dane automatycznie pojawią się w formularzu faktury.
W przeciwnym razie należy je wskazać klikając Zmień.
![](http://pomoc.szybkafaktura.pl/wp-content/uploads/2020/12/1_-3.png)