Dla użytkowników systemu, którzy rozliczają swoje transakcje z kontrahentami poprzez operatorów płatności online tj. np. PayU, DotPay, dodaliśmy możliwość zapisania w systemie szczegółowych danych takiej formy zapłaty, która później będzie prezentowana na wydruku faktury.

W tym celu należy wejść w Dane i ustawienia > Rachunki bankowe.
Następnie należy kliknąć Dodaj rachunek bankowy , zaznaczyć 'Płatności online’, uzupełnić wymagane dane a na koniec je zapisać.

Zapisany sposób płatności online można edytować, usunąć lub ustawić jako domyślny.

Jeśli chcemy na wystawianej fakturze użyć tej formy zapłaty należy jako sposób płatności wskazać „przelew na rachunek bankowy”.
W przypadku gdy sposób płatności online jest ustawiony jako domyślny wariant dane automatycznie pojawią się w formularzu faktury.
W przeciwnym razie należy je wskazać klikając Zmień.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.