W dniu dzisiejszym została opublikowana nowa wersja konektora, w której pojawiło się nowe, przejrzyste i bardziej intuicyjne menu.
Zapewniamy, że wszystkie dotychczasowe funkcje zostały zachowane i działają bez zmian.
Aby pobrać nową wersję konektora wystarczy podczas jego uruchamiania potwierdzić instalację nowej wersji.
Szczegółową instrukcję znajdziesz na poniższej stronie.

W jaki sposób można pobrać aktualizację konektora?

Poniżej znajduje się krótki opis poszczególnych zakładek menu:
Eksport dokumentów > z tego miejsca można wskazać dokumenty do eksportu dla wybranej firmy i miesiąca księgowego.
Import skanów > umożliwia utworzenie folderu wymiany plików.
Zarządzaj firmami > pozwala na dodawanie firm oraz synchronizację takich atrybutów jak np. rejestry, kategorie księgowe, serie itp.
Pomoc > w tym miejscu można wysłać zgłoszenie do Biura Obsługi Klienta z dokładnym opisem problemu, załącznikiem oraz zapisem logów.

1_

W zakładce Ustawienia integracji pojawił się nowy widok dodawania integracji z programem księgowym oraz edycji lub usunięcia istniejącej.
2_

Aby dodać nową integrację z programem księgowym należy najpierw wybrać program spośród listy „Dostępne integracje” i kliknąć „Dodaj”. W kolejnym kroku wystarczy podać odpowiednie dane niezbędne do utworzenia integracji.
Wszystkie utworzone integracje widoczne są w widoku „Dodane integracje”.
W celu edycji lub usunięcia integracji wystarczy zaznaczyć z listy wybrany program księgowy a następnie Edytuj lub Usuń.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *