Nieustannie rozwijamy nasz system aby zapewnić jak najlepszy komfort pracy w zarządzaniu firmą.
Ostatnie miesiące upłynęły nam pod znakiem optymalizacji, poprawy wydajności oraz wyglądu systemu a także tworzeniu nowych funkcjonalności.
Aktualizacja obu systemów: szybkafaktura.pl oraz skanuj.to będzie miała miejsce w marcu br.
O dokładnym terminie wdrożenia będziemy informować w kolejnym newsletterze.
Już dziś przedstawiamy listę najważniejszych zmian i nowości.
- odświeżony wygląd systemu i nawigacja,
- poprawiliśmy pracę w systemie na każdym urządzeniu – strona dopasuje się do rozdzielczości Twojego tableta, komputera lub telefonu,
- udoskonalone zostały obecne funkcjonalności tj. np.:formularz wystawiania faktur,proces dodawania i weryfikacji dokumentów OCR, panel filtrowania oraz lista dokumentów, dodawanie kilometrówki, rozliczeń kadrowo-płacowych,
- wprowadziliśmy także wiele nowych funkcji tj. np.:
- dane finansowe firmy (przychody, koszty, płatności dokumentów) zebrane w jednym miejscu (Kokpit)
- historię dokumentu,
- integrację z białą listą podatników MF,
- sprawdzanie statusu VAT kontrahenta,
- obsługa ryczałtu – JPK_EWP i ewidencja przychodu,
- wysyłkę deklaracji VAT oraz JPK_VAT,
- definiowanie tras przejazdu w ewidencji przychodu pojazdów,
- obsługa PIT-0 da osób poniżej 26 roku życia,
- możliwość ustawienia stałej adnotacji split payment na wydruku faktury.
Ponadto, dodaliśmy w wielu miejscach w systemie mnóstwo przydatnych instrukcji, wskazówek wyjaśniających działanie poszczególnych funkcji aby praca w systemie była jeszcze bardziej łatwa i przyjemna.
Pozdrawiamy
Zespół szybkafaktura.pl i skanuj.to
Witam,
Czy będzie zwiększona funkcjonalność aplikacji na Android? M.in. funkcja wystawiania podobnej faktury jest bardzo przydatna – nie trzeba wpisywać wszystkiego od nowa…
Dzień dobry,
Potwierdzam, będzie taka funkcja dostępna.
Pod koniec marca zostanie wdrożona nowa wersja systemu, która będzie dopasowywała się do różnych urządzeń dzięki czemu będzie dostępnych więcej funkcji w wersji mobilnej.