Aby wygenerować listę płac, należy najpierw dodać nową wypłatę klikając przycisk Dodaj.

wyplata lp

Pojawi się okno w którym należy określić, którego pracownika dotyczy wypłata i za jaki miesiąc.

wyplata za umowe

Kolejno otworzy się formularz wypłaty.

formularz wypłaty

System wyliczył kwotę netto do wypłaty, w tym miejscu należy zaznaczyć nieobecności pracownika, w części Pracownik, klikając w klawisz Edytuj nieobecności, a pojawi się kalendarz dla danego miesiąca, następnie wybieramy klawisz Dodaj nieobecność i zapisz.

Aby oznaczyć wynagrodzenie jako wypłacone należy wejść w zakładkę Kadry i płace>Pracownicy>Wypłaty i w Opcje pojawia się m. in. Oznacz- wypłacone.

wyplata wynagr.

Po oznaczeniu wypłaty jako wypłacone, pojawia się tabela z listą płac w zakładce Kadry i płace>Lista płac, można ją w tym momencie wydrukować lub wysłać.

lista plac

lista plac1PNG

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *