Aby wygenerować listę płac, należy najpierw dodać wypłatę dla pracownika/-ów w widoku Kadry i płace > Wypłaty > dodaj wypłatę.

W formularzu wypłaty system wyliczy kwoty składek, kwotę netto do wypłaty. W razie potrzeby należy dodać nieobecności lub nadgodziny pracownika (w przypadku umowy o pracę) klikając Edytuj nieobecności.
Wówczas pojawi się kalendarz dla danego miesiąca, w którym wybieramy klawisz Dodaj nieobecność lub Dodaj nadgodziny.
Po zapisaniu wypłaty wyświetli się widok listy wypłat.

Aby oznaczyć wynagrodzenie jako wypłacone należy kliknąć Opcje > Oznacz jako zapłacone.
Lista płac dostępna jest w widoku Kadry i płace > Listy płac.
Można ją pobrać do wydruku w formacie PDF lub wysłać mailem.
Wszystkie te funkcje są dostępne po kliknięciu w klawisz Opcje.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *