W celu przygotowania Zestawienia zakupu VAT należy wejść w Płatności > Zestawienia > Zestawienie Zakupu VAT.
Raport przedstawia listę wprowadzonych do systemu dokumentów zakupu w danym czasie (max. zakres dat wynosi 3 miesiące). Dane w raporcie są aktualizowane na bieżąco i zawierają wartości wyrażone w polskich złotych PLN (dla dokumentów walutowych wartości są przeliczane wg. kursu waluty z dokumentu). Zestawienie zawiera podstawowe dane
dokumentów: numer dokumentu, datę wystawienia i wpływu, dane kontrahenta, wartości sumaryczne netto, vat i brutto z podziałem na stawki podatku VAT.
W widoku raportu widoczne są następujące filtry:
- Rodzaj zdarzenia umożliwiający filtrowanie wg. daty wpływu, lub daty wystawienia oraz miesiąc księgowy.
- Zakres dat (od-do)
Po kliknięciu w „Pokaż filtry” istnieje możliwość filtrowania danych wg. kontrahenta oraz użytkownika.