W celu przygotowania Zestawienia zakupu VAT należy wejść w Płatności >  Zestawienia > Zestawienie Zakupu VAT.

Raport przedstawia listę wprowadzonych do systemu dokumentów zakupu w danym czasie (max. zakres dat wynosi 3 miesiące). Dane w raporcie są aktualizowane na bieżąco i zawierają wartości wyrażone w polskich złotych PLN (dla dokumentów walutowych wartości są przeliczane wg. kursu waluty z dokumentu). Zestawienie zawiera podstawowe dane
dokumentów: numer dokumentu, datę wystawienia i wpływu, dane kontrahenta, wartości sumaryczne netto, vat i brutto z podziałem na stawki podatku VAT.
W widoku raportu widoczne są następujące filtry:

  • Rodzaj zdarzenia umożliwiający filtrowanie wg. daty wpływu, lub daty wystawienia oraz miesiąc księgowy.
  • Zakres dat (od-do)

    Po kliknięciu w „Pokaż filtry” istnieje możliwość filtrowania danych wg. kontrahenta oraz użytkownika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *