Aby wysłać fakturę do Klienta należy wejść w zakładkę Kokpit>Dokumenty lub Przychody>Dokumenty lub Wydatki>Dokumenty i  w Opcje jest możliwość wysłania faktury (Wyślij).

opcje przy wystawianiu fa

Po zaznaczeniu opcji Wyślij pojawi się kolejne okno, Wysyłanie pliku, należy wpisać e-mail klienta oraz wybrać klawisz Wyślij (bez powiadomienia o odbiorze) lub Wyślij ze śledzeniem.

wysylanie pliku fa

Opcja Wyślij ze śledzeniem umożliwia zapoznanie się z informacją, kiedy dany klient odebrał przesłana przez nas fakturę.

Informacja ta zapisuje się przy danej fakturze w prawym panelu pod rozszerzeniem Historia wysyłki dokumentu i przypomnień, widok w prawym dolnym rogu.

wysylka ze sledzeniem

Ponadto, użytkownik systemu otrzyma także wiadomość email, w której znajdą się dokładne dane (data, godzina) wysyłki i pobrania dokumentu przez kontrahenta.

Comments

  1. Danuta Brzozowska

    Witam,
    Przydałaby się opcja modyfikowania szablonu wiadomości przy wysyłce faktury tak, aby zawsze pojawiał się nasz szablon, np. z podpisem. No i masowa wysyłka dokumentów także uprzyjemniłaby znacząco korzystanie ze skanuj.to.
    Pozdrawiam,

    1. admin Article Author

      Witam,
      W ustawieniach konta > szablony przypomnień jest możliwość edycji treści wiadomości wysyłanej z systemu wraz z dokumentem.
      W kwestii masowej wysyłki, sugestia została przekazana do naszego działu IT.
      O wszelkich zmianach będziemy informować na stronie naszych Komunikatów.

      pozdrawiam
      zespół Biura Obsługi Klienta

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *