Jeśli chcesz w prosty i szybki sposób wysłać fakturę w sposób tradycyjny (drogą listowną) wystarczy tylko kilka kliknięć w systemie.

Jak to działa?

Krok 1 > Aby skorzystać z usług pocztowych Envelo (Grupa Poczta Polska S.A.) należy najpierw uiścić w systemie przedpłatę:
Zaloguj się > wejdź w Pakiety i płatności (prawy górny róg) > wybierz dodatkowy limit > dokonaj zakupu wybranego pakietu.

1_

Dostępne są 2 pakiety w cenie:
32,5 zł netto
130 zł netto

Szczegółowy cennik usług pocztowych:
Koszt wysyłki listu zwykłego (krajowego) > 3,25 zł netto
Kosz wysyłki listu poleconego > 6,50 zł netto
Kosz wysyłki listu poleconego ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru > 9,75 zł netto

Krok 2 > Po dokonaniu zakupu wybranego pakietu należy dla wybranego dokumentu do wysyłki kliknąć klawisz Opcje > Wyślij pocztą oraz zweryfikować adres odbiorcy (domyślnie są to dane kontrahenta z faktury).

2_

W oknie wysyłki dokumentu widoczne jest także rozliczenie dostępnych środków.

Krok 3 > Po zweryfikowaniu danych odbiorcy i kliknięciu Wyślij,  zlecenie wysyłki dokumentu zostaje przesłane do serwisu Envelo (Grupa Poczta Polska S.A.).
Po upływie 48 h od momentu przekazania dokumentu do wysyłki,  dokument zostaje wydrukowany (wydruk czarno-biały), spakowany i wysyłany na wskazany adres.

Proces wysyłki dokumentu można sprawdzić po wejściu w podgląd dokumentu > panel boczny z prawej strony > Historia wysyłki dokumentu i przypomnień.

2_

Dokument wysłany drogą listowną otrzymuje także odpowiedni status w systemie:

1_

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *