Eksport danych z dokumentów do programu Comarch Optima ERP jest obsługiwany za pomocą konektora.
Aby utworzyć taką integrację należy postępować według poniższej instrukcji:

1. Pobrać i zainstalować konektor.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie

W jaki sposób mogę pobrać i zainstalować konektor do eksportu danych?

2. Zalogować się do konektora.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie

Logowanie do konektora

3. Wejść w ustawienia Integracji i zaznaczyć program Comarch Optima 

4. Uzupełnić dane niezbędne do wykonania integracji:
Login i hasło logowania do programu OPTIMA.
Katalog zapisu skanów uzupełniamy tylko w przypadku korzystania z licencji obiegu dokumentów w Optimie.
Uwaga: dodatkowa opcja „integracja z magazynem” umożliwia synchronizację rejestrów magazynowych. Dokumenty wyeksportowane z oznaczeniem rejestr magazynowy dodawane są do dokumentów handlowych a nie do rejestru vat

Po uzupełnieniu danych należy kliknąć Testuj.
Jeśli test połączenia z programem Optima zakończy się powodzeniem należy potwierdzić integrację klikając Integruj.

6. Dodać firmy do obsługi z programu Optima.
W przypadku, gdy użytkownikiem systemu jest biuro rachunkowe, zalecamy dodanie firm obsługiwanych w Optima do systemu.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie

Dodawanie firm za pomocą konektora

7. Wykonać synchronizację danych firmy.
Synchronizacja umożliwia pobranie wszelkich danych niezbędnych do prawidłowego wykonania eksportu danych z dokumentów tj. kategorie, rejestry, serie, plany kont itp.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie

Synchronizacja danych firmy za pomocą konektora

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *