Jest kilka możliwości dla dodania płatności dla faktury, można zaznaczyć pojedynczą fakturę bądź zbiorczo wybrane faktury.
Sposób pierwszy, aby dodać płatność dla faktury należy wejść w zakładkę z poziomu Płatności>Należności i zaznaczyć jedną lub wiele faktur, oraz zaznaczyć klawisz Zapłacono,
pojawi się komunikat, który należy zaakceptować wybierając klawisz OK.
gotowe.
Aby upewnić się, że dane faktury zostały oznaczone jako zapłacone pojawi się w prawym panelu przy danej fakturze kolumna płatności
z tego poziomu i w tym widoku możemy też daną płatność przy konkretnej fakturze usunąć bądź poprawić , zaznaczając klawisz Usuń.
pojawi się komunikat, czy na pewno usunąć płatność, proszę potwierdzić, klikając OK, płatność zostanie usunięta.
Można płatność dodać ponownie, i np zmienić datę płatności, lub zmienić sposób płatności, zaznaczamy zielony klawisz dodaj płatność
następnie ukaże się okno płatności , gdzie należy wpisać pożądane dane
po czym należy zapisać płatność , klawisz Zapisz .
Sposób drugi, aby dodać płatność dla faktury należy wejść w zakładkę z poziomu Kokpit>Dokumenty , wybrać pożądaną fakturę, przy niej widnieje ikonka pieniądze, należy ją wybrać
następnie ukaże się okno dodawanie nowej płatności, gdzie należy wybrać bądź wpisać odpowiednie dane, oraz zaakceptować płatność zaznaczając Zapisz.
Sposób trzeci, aby dodać płatność dla faktury należy wejść w zakładkę z poziomu Kokpit>Dokumenty, bądź Kokpit>Przychody>Dokumenty, bądź Kokpit>Wydatki>Dokumenty, znaleźć odpowiedni dokument, wejść w niego (klikając dwukrotnie), pojawi się widok edit page- oraz prawy panel, w którym też znajduje się wiersz odpowiadający płatnościom,
należy wybrać klawisz Dodaj płatność, a pojawi się okno dodawanie nowej płatności.
Postępować jak powyżej w takim wypadku, kończąc zapisując płatność.